fredag 8 december 2006

Ny artikel på sourze.se i dag

"Horan, mannen och moralen", del 3 i min artikelserie om prostitution på nättidningen www.sourze.se. Jag skriver med anledning av den nya prostutionsdebatt som bröt ut i november när "horornas bästa vän" Petra Östergren publicerade sin bok "Porr, horor och feminister". Men främst skriver jag artiklarna för att landa min magisteruppsats i littraturvetenskap vid Södertörn: "Simone de Beauvoir och sexualiteten" i verkliga livet. Bara för dig kan jag berätta att det blir en del 4 också, som går under arbetsnamnet "Myten om den lyckliga horan". Den kommer när du minst anar på en site eller i en tidning nära dig.
Nu ser jag fram emot att läsa nya kommentarer från: Leif-Arne (miss you), Biff, Anna Drangel, Joakim Steneberg, peter_, stålis, Eleni Schmidt, Friskytten, Beckisbarnet, Truto, Bongo Bongo, Urban, carinacoach, Franklin, Daniel Wijk, Susanna S, Thomas L. Aabo, Sunny (my favorite), Lars Nilsson (som satte mig på 60-takets sexliberalspår)och madamehussein. Bortom invektiven är ni lysande allihopa.

Inga kommentarer: