fredag 28 september 2007

Svårare än så här är det inte

Om inte hovrätten dömer "stureplansprofilerna" för våldtäkt, så måste lagen skrivas om igen.

Kvinnans version: Han knuffar ner henne på sängen, trycker ner ansiktet i kudden. Sen knullar någon av de två männen henne, hon kan inte se vem. Hon får inte luft, börjar gråta och skrika av desperation för att hon känner att de inte kommer att sluta fast hon inte vill. Den 25-åriga mannen drar upp henne i håret, ger henne hårda örfilar och kallar henne hora. Han säger till den 21-åriga mannen att våldta henne, samtidigt som han hotar henne: "Håller du inte käften så slår jag sönder ditt näsben." 25-åringen kör upp en fjärrkontroll i hennes underliv och anus. Efter det våldtar 21-åringen henne oralt.

Mannens version: Jag drar henne i håret, spottar på henne, håller för hennes mun, smiskar henne på stjärten och i ansiktet. "Kanske känner hon sig förnedrad men hon vet att det är så det går till, efter att jag visat hur jag vill ha sexet." Det är inte konstigt att hon har sprickor i slidan och analen "för jag har aldrig glidmedel eller kondom när jag har sex med henne och man får skador i slidan av mycket sex".
Hon visar inga tecken på att hon inte är med på förnedrande sex. Vi har tidigare använt en fjärrkontroll som dildo. "Jag är inte kär i henne eller har några andra känslor för henne, men jag gillar att hon tycker det är skönt att ha sex på samma sätt som jag. Han vänder sig till kvinnans advokat och svarar på frågan hur de två männen samtidigt våldtar henne: "Du har inte sett en erotisk film där man är två stycken på en tjej samtidigt?"

Källa: Expressen, 070928

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han vänder sig till kvinnans advokat och svarar på frågan hur de två männen samtidigt våldtar henne: "Du har inte sett en erotisk film där man är två stycken på en tjej samtidigt?"


Det hon frågade var att hon inte kunde förstå hur två killar kan positionsmässigt ha sex med en tjej samtidigt.
Svaret var då att om han hade 3 st dockor här kunde han visa, då sa advokaten att hon inte kunde föreställa sig det riktigt. svaret var då som tidningen citerar "Du har inte sett en erotisk film där man är två stycken på en tjej samtidigt?"



Detta vet jag för jag satt i salen igår!

Anonym sa...

"Kanske känner hon sig förnedrad men hon vet att det är så det går till, efter att jag visat hur jag vill ha sexet."

Det som är borttaget ur meningen är att han säger att hon brukar slå och förnedra honom också och att han visat henne hur hon kan göra när hon slår spottar och smiskar.

Monika Wehlin sa...

Ok, jag citerar som sagt bara media, men om hon nu har sagt nej och de ändå fortsätter...är det inte det allt till slut handlar om. Vad säger du om det? Är det ok, för att de inte uppfattat det eller för att hon velat tidigare?